Alla inlägg under juni 2009

Av Moa - 30 juni 2009 13:17

Är så jävla less på allt! Tjaffs med pms-älskling, att bo i skinnsberg, att vara as fattig, ALLT! Ska leta lägenhet i morgon. I nora. Ska bli så jävla skönt att komma bort härifrån! Ååh!! Och i dag fyller min egen ida år. 23 bast =) Jävla kärring ;) Saknar henne som faan.. Men men.. Hoppas det har kommit in pengar på mitt konto nu.. Orka vara fattig, lixom. Nej du, det har vi fått nog av! Vet inte hur fan man ska göra med allt.. Det tåls att tänka på. Ute är det så jävla hett så man avlider oxå.. Kul? Not really. Skulle vilja åka till en sjö och sola och bada hela dagen. Det vore skönt. Men då kanske det vore kul om A inte var en sån jävla grin-kuk?! Men nä.. Ååh, varför kan man inte bara gå och vinna si så där 10 miljoner? Gud, vad bra det vore! Skulle betala av alla mina skulder, köpa ett hus, spara och sånt =) Men det är ju bara å glömma.. Äh, nu ska jag gå och dö. Puss hej

Av Moa - 18 juni 2009 15:38

                                Jaha, nu ska jag försöka blogga lite igen! =) Har vart så dött på den fronten, så jag tänkte att jag skulle skapa en helt ny, då kanske det blir lite fart! Just nu sitter jag hos mamma och väntar på Ari och Ricky. Dom är på väg från örebro. Ska bli kul att R kommer, var ju ett tag sen! Annars gör jag inte mycket. Saknar min kära vän Ida, som beslöt sig för att flytta till norrland! (nödvändigt gjort av henne... NÄÄ!) Inget är som det ska utan henne.. Ååh.. Har nyss vart hos syrran oxå. Lilla Albin for omkring som en skållad råtta, precis som vanligt ;) Han har blivit så jävla stor, det är sjukt hur fort tiden går! Har passat på och fixat lite hemma idag, (sista dagen som barnlediga) diskat, tvättat, vikt in grabbarnas kläder (det mesta i allafall) och röjt. Är ju fortfarande lite smått rörigt efter flytten. Drygt! Men men, det ordnar väl upp sig, så småning om! Önskar att man orkade ta tag i saker och ting, typ löpa ner med den skit som ska ner i källaren.. Men jag är så jävla slut hela tiden.. Fattar inte vad det är för fel! Måste kanske ringa farbror doktorn snart.. Nä, nu ska jag ta en rök, sen lägga mig på soffan en stund kanske? Puss å adjö                     




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards