Alla inlägg under september 2009

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: Moa
Hur gammal är du ?: 21 på torsdag.
När är du född?: 1988
Har du några syskon?: Japp. 3 st.
Hur gammal är den äldsta? 30.
Vad har du för husdjur?: En hund.
Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.
Har du någon bästa kompis?: Jaa =)
Vilka är de två sista siffrorna i ditt mobnr?: 72
Gillar du tuggummi?: Ja.
Dricker du kaffe?: Nej.
Känner du någon i Jokkmokk?: Nej.
När var du senast i mataffären?: Igår.
Vad gjorde du där?: Gled omkring bland chipsen...
När ska du gå och lägga dej?: När jag känner för det.
Har du msn?: Ja, men är aldrig online.
Tycker du om Nirvana?: En låt typ.
Har du en ipod?: Nej.
Vad har du på väggen till vänster om dej?: En ljus-grej.
Vad dricker du helst? Cola.
Civilstatus?: Fett upptagen.
Popcorn lr chips?: Chips. Jag avskyr popcorn.
Vad ska du göra imorgon?: Ska till min doktor.
Vad lyssnar du på nu?: Max =)
Har du nagellack på dej?: Japp, svart.
Hur många piercingar har du och vart?: Jag har i öronen, tungan och läppen.
Gillar du jordnötter?: Ja lite.
Kokos då?: Nej.
Vem står först i din kontakt lista som börjar på G i telefonen?: Gunilla, tror jag!
Vad är din naturliga hårfärg?: Blond.
Vad är ditt dröm jobb?: Lyx hustru.
Hur ser dina strumpor ut som du använder just nu ?: Vita.
Vad har du för övriga kläder på dej?: Jeans och stöldgods.
Äter du nånting just nu?: Nej.
Dricker du nånting just nu?: Nej.
Vad har du för bakgrundsbild?: Nån förinställd.
Ska du på nån festival i sommar: Var på östersunds yran =)
Vad finns på ditt skrivbord just nu?: Ingenting.
Har du något armband på dej just nu?: Nej, för det har min hoebag till granne snott!
Vad har du gjort idag?: Diskat, hängt tvätt och dött.
Har du några hängslen?: Nej.
Nitbälte då?: Ja, 2 st faktiskt.
Gillar du kakor?: Jaa, om det är choklad kakor!
Vad tittar du på just nu?: Datorn!
Hungrig?: Nej, jag har precis ätit.
Gillar du färgen svart?: Ja.
Vem är bäst din mormor eller farmor?: ?
Nöjd med ditt hår?: Nej.
Säg nån söt: Min dogg =)
Har du gosedjur på rummet?: Men neej.
Äger du några pris: Nej, det tror jag väl inte? 
Techno lr hiphop?: Hiphop.
Har du några tatueringar?: En, men vill ha fler.
Hur mkt pengar har du i fickan just nu?: Inga.
Har du skrivit nåt på musmattan?: Nej... Har inte ens nån..
Vilket är ditt tur nummer?: 9.
Har du några tvångstankar?: Haha, ja.
Vad är ditt favoritprogram?: Ååh, alla möjliga.
Hur ser din pappa ut?: Jag orkar inte beskriva.
Vad sa du senast?: "Men du var ju inte hemma!"
Varifrån laddar du ner musik/filmer?: Typ Limewire.
Är du en morgonmänniska eller nattmänniska?: Nattmänniska. Morgnar är helvetiska.
Är du allergisk mot nåt?:
Saknar du nån just nu?: Nej.
Vad är viktigast lukta gott eller fixa håret?: Lukta gott.
Borstar du tänderna morgon och kväll?: Japp, ofta fler gånger än så.
Vad hade du för några skor idag?: Ett par vanliga skor utan något specifikt märke.
Är du helsvensk?: Nej, jag är även lite polsk och lite gotländsk (om man nu kan räkna in sådant).
Tycker du om kyckling?: Ja.
Vad har du för betyg i matte?: Jag fick G i Matte B och läste aldrig mer matte än så.
Får du lätt finnar?: Usch ja.
Vilken frukt är godast?: Banan.
Är dina föräldrar skilda?: Ja, sedan länge.
Vem står först på din kontaktlista i mobilen?: Anna.
Vf gör du det igentligen?: EGENTLIGEN! Det heter "EGENTLIGEN"! "E", inget jävla "I".
Bor du nära vattnet?: Nej.
Har du en gungställning?: Nej.
Vad såg du senast för film?: Domino
Med vem såg du den?: Katten.
Vem prata du senast i telefon med?: Mamma.
Har du/ har du haft tändställning?: Nej.
Hur mkt får du i måndnas/vecko peng?: Studiebidraget, som snart inte dyker upp något mer.
När var du på bio senast och vad såg du?: I fredags. Jag och Jazz såg "Wolverine" och dreglade över Hugh Jackman.
Vad åt du för middag igår?: Köttbullar och potatis.
Vad ska du göra när du fyllt i denna listan?: Skriva.
Hur många gånger har du flyttat?: Tio, om jag inte har helt fel.
Bor du nära någon av dina vänner?: Ja.
Har du något emot bögar?: Inte för att de är bögar i alla fall. Jag har bara någonting emot hela mänskligheten.
Om du fick döda en person utan att dom visste att det var du, vem skulle de vart då?: Det roar mig att personer som skriver sådana här listor verkligen tycks ha skippat några väsentliga lektioner i det svenska språkets grammatik.
När såg du senast någon du tyckte var snygg?: Jag minns inte.
Vem krama du senast?: Fiffi.
Vem sa du hej till senast?: Mamma.
Har du nån stereo på ditt rum?: Ja.
Vilka är dom tre första skivorna du kan hitta?: Alla mina cd-skivor står prydligt i mitt cd-ställ sorterade i bokstavsordning.
Har du webbkamra?: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH. Ursäkta. Stavningsproblem gör mig galen.
Är du trött?: Jag vet inte.
Vad lyssnar du på nu då?: TV-reklam.
Har du vänner som aldrig sett dej gråta?: Ja. Jag försöker att undvika att gråta bland folk.
Nu är listan slut bra eller dåligt?: Whatever.

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: Moa
Hur gammal är du ?: 21 på torsdag.
När är du född?: 1988
Har du några syskon?: Japp. 3 st.
Hur gammal är den äldsta? 30.
Vad har du för husdjur?: En hund.
Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.
Har du någon bästa kompis?: Jaa =)
Vilka är de två sista siffrorna i ditt mobnr?: 72
Gillar du tuggummi?: Ja.
Dricker du kaffe?: Nej.
Känner du någon i Jokkmokk?: Nej.
När var du senast i mataffären?: Igår.
Vad gjorde du där?: Gled omkring bland chipsen...
När ska du gå och lägga dej?: När jag känner för det.
Har du msn?: Ja, men är aldrig online.
Tycker du om Nirvana?: En låt typ.
Har du en ipod?: Nej.
Vad har du på väggen till vänster om dej?: En ljus-grej.
Vad dricker du helst? Cola.
Civilstatus?: Fett upptagen.
Popcorn lr chips?: Chips. Jag avskyr popcorn.
Vad ska du göra imorgon?: Ska till min doktor.
Vad lyssnar du på nu?: Max =)
Har du nagellack på dej?: Japp, svart.
Hur många piercingar har du och vart?: Jag har i öronen, tungan och läppen.
Gillar du jordnötter?: Ja lite.
Kokos då?: Nej.
Vem står först i din kontakt lista som börjar på G i telefonen?: Gunilla, tror jag!
Vad är din naturliga hårfärg?: Blond.
Vad är ditt dröm jobb?: Lyx hustru.
Hur ser dina strumpor ut som du använder just nu ?: Vita.
Vad har du för övriga kläder på dej?: Jeans och stöldgods.
Äter du nånting just nu?: Nej.
Dricker du nånting just nu?: Nej.
Vad har du för bakgrundsbild?: Nån förinställd.
Ska du på nån festival i sommar: Var på östersunds yran =)
Vad finns på ditt skrivbord just nu?: Ingenting.
Har du något armband på dej just nu?: Nej, för det har min hoebag till granne snott!
Vad har du gjort idag?: Diskat, hängt tvätt och dött.
Har du några hängslen?: Nej.
Nitbälte då?: Ja, 2 st faktiskt.
Gillar du kakor?: Jaa, om det är choklad kakor!
Vad tittar du på just nu?: Datorn!
Hungrig?: Nej, jag har precis ätit.
Gillar du färgen svart?: Ja.
Vem är bäst din mormor eller farmor?: ?
Nöjd med ditt hår?: Nej.
Säg nån söt: Min dogg =)
Har du gosedjur på rummet?: Men neej.
Äger du några pris: Nej, det tror jag väl inte? 
Techno lr hiphop?: Hiphop.
Har du några tatueringar?: En, men vill ha fler.
Hur mkt pengar har du i fickan just nu?: Inga.
Har du skrivit nåt på musmattan?: Nej... Har inte ens nån..
Vilket är ditt tur nummer?: 9.
Har du några tvångstankar?: Haha, ja.
Vad är ditt favoritprogram?: Ååh, alla möjliga.
Hur ser din pappa ut?: Jag orkar inte beskriva.
Vad sa du senast?: "Men du var ju inte hemma!"
Varifrån laddar du ner musik/filmer?: Typ Limewire.
Är du en morgonmänniska eller nattmänniska?: Nattmänniska. Morgnar är helvetiska.
Är du allergisk mot nåt?:
Saknar du nån just nu?: Nej.
Vad är viktigast lukta gott eller fixa håret?: Lukta gott.
Borstar du tänderna morgon och kväll?: Japp, ofta fler gånger än så.
Vad hade du för några skor idag?: Ett par vanliga skor utan något specifikt märke.
Är du helsvensk?: Nej, jag är även lite polsk och lite gotländsk (om man nu kan räkna in sådant).
Tycker du om kyckling?: Ja.
Vad har du för betyg i matte?: Jag fick G i Matte B och läste aldrig mer matte än så.
Får du lätt finnar?: Usch ja.
Vilken frukt är godast?: Banan.
Är dina föräldrar skilda?: Ja, sedan länge.
Vem står först på din kontaktlista i mobilen?: Anna.
Vf gör du det igentligen?: EGENTLIGEN! Det heter "EGENTLIGEN"! "E", inget jävla "I".
Bor du nära vattnet?: Nej.
Har du en gungställning?: Nej.
Vad såg du senast för film?: Domino
Med vem såg du den?: Katten.
Vem prata du senast i telefon med?: Mamma.
Har du/ har du haft tändställning?: Nej.
Hur mkt får du i måndnas/vecko peng?: Studiebidraget, som snart inte dyker upp något mer.
När var du på bio senast och vad såg du?: I fredags. Jag och Jazz såg "Wolverine" och dreglade över Hugh Jackman.
Vad åt du för middag igår?: Köttbullar och potatis.
Vad ska du göra när du fyllt i denna listan?: Skriva.
Hur många gånger har du flyttat?: Tio, om jag inte har helt fel.
Bor du nära någon av dina vänner?: Ja.
Har du något emot bögar?: Inte för att de är bögar i alla fall. Jag har bara någonting emot hela mänskligheten.
Om du fick döda en person utan att dom visste att det var du, vem skulle de vart då?: Det roar mig att personer som skriver sådana här listor verkligen tycks ha skippat några väsentliga lektioner i det svenska språkets grammatik.
När såg du senast någon du tyckte var snygg?: Jag minns inte.
Vem krama du senast?: Fiffi.
Vem sa du hej till senast?: Mamma.
Har du nån stereo på ditt rum?: Ja.
Vilka är dom tre första skivorna du kan hitta?: Alla mina cd-skivor står prydligt i mitt cd-ställ sorterade i bokstavsordning.
Har du webbkamra?: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH. Ursäkta. Stavningsproblem gör mig galen.
Är du trött?: Jag vet inte.
Vad lyssnar du på nu då?: TV-reklam.
Har du vänner som aldrig sett dej gråta?: Ja. Jag försöker att undvika att gråta bland folk.
Nu är listan slut bra eller dåligt?: Whatever.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards