Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Fan vad irriterad man kan vara!!

Av Moa - 30 juni 2009 13:17

Är så jävla less på allt! Tjaffs med pms-älskling, att bo i skinnsberg, att vara as fattig, ALLT! Ska leta lägenhet i morgon. I nora. Ska bli så jävla skönt att komma bort härifrån! Ååh!! Och i dag fyller min egen ida år. 23 bast =) Jävla kärring ;) Saknar henne som faan.. Men men.. Hoppas det har kommit in pengar på mitt konto nu.. Orka vara fattig, lixom. Nej du, det har vi fått nog av! Vet inte hur fan man ska göra med allt.. Det tåls att tänka på. Ute är det så jävla hett så man avlider oxå.. Kul? Not really. Skulle vilja åka till en sjö och sola och bada hela dagen. Det vore skönt. Men då kanske det vore kul om A inte var en sån jävla grin-kuk?! Men nä.. Ååh, varför kan man inte bara gå och vinna si så där 10 miljoner? Gud, vad bra det vore! Skulle betala av alla mina skulder, köpa ett hus, spara och sånt =) Men det är ju bara å glömma.. Äh, nu ska jag gå och dö. Puss hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 7 oktober 2009 18:26

Jag ska börja skärpa mig nu när jag har fått en dator av min man. Blogga oftare och så! =) Just nu är allt kaos. Vi är mitt uppe i en flytt, dåligt med pengar, mitt huvud håller på att sprängas, allt detta samtidigt som jag och mina syskon ska begrav...

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: MoaHur gammal är du ?: 21 på torsdag.När är du född?: 1988Har du några syskon?: Japp. 3 st.Hur gammal är den äldsta? 30.Vad har du för husdjur?: En hund.Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.Har du någon bästa kompis?: Jaa =)Vil...

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: MoaHur gammal är du ?: 21 på torsdag.När är du född?: 1988Har du några syskon?: Japp. 3 st.Hur gammal är den äldsta? 30.Vad har du för husdjur?: En hund.Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.Har du någon bästa kompis?: Jaa =)Vil...

Av Moa - 20 juli 2009 16:58

1. Hur gammal är du om fem år? -Fyller 26 =)2. Vem var den sista du träffade? -Tjacken. 3. Hur lång är du? -1,73m. 4. Vilken är den senaste film du sett? -Minns inte vad den heter.. Nån gangster film =) 5. Vem ringde du senast? -Soffi. 6. Hur löd dit...

Av Moa - 18 juni 2009 15:38

                                Jaha, nu ska jag försöka blogga lite igen! =) Har vart så dött på den fronten, så jag tänkte att jag skulle skapa en helt ny, då kanske det blir lite fart! Just nu sitter jag hos mamma och väntar på Ari och Ricky. Dom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards