Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Det Man Hittar Det Får Man =)

Av Moa - 20 juli 2009 16:58

1. Hur gammal är du om fem år? -Fyller 26 =)2. Vem var den sista du träffade? -Tjacken.

3. Hur lång är du? -1,73m.

4. Vilken är den senaste film du sett? -Minns inte vad den heter.. Nån gangster film =)

5. Vem ringde du senast? -Soffi.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Typ: "Saknar dig oxå, ring mig i kväll. Love you, bitch!" Till min egnaste lilla lover, såklart!

7.Var är dagens planer? -Fixa pengar, sen spela tv-spel =)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? -Ringa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? -Skilda.

10. När såg du senast din mamma? -I går kväll =)

11. Vilken ögonfärg har du? -Blå/gröna.

12. När vaknade du idag? -Halv tolv kanske?

13. Har du någon gång hittat en katt? -Ja.

14. Vilken är din favoritplats? -Ute på sjön i en båt!

15. Vilken plats föredrar du minst? -Skogen...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? -På BB.

17. Vad skrämde dig som barn? -Heroin..

18. Vem fick dig att skratta senast? -Jag själv =)

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? -Hell yeah!

20. Har du stationär eller bärbar dator? -Ingen.. Ååh..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? -Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? -2.

23. Hur många landskap har du bott i? -2.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? -Näää, ALDRIG. Klart jag har.. Idiot.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? -Strumpor.

26. Är du social? -Njaa, oftast.

27. Vilken är din favoritglass? -Cornetto classic.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? -Betala bort mina skulder, köpa ett hus.

29. Tycker du om Kinamat? -JAAA!!

30. Tycker du om kaffe? -Fuck no.

31. Vad dricker du till frukost? -Meh, äter inte frukost..

32. Sover du på någon särskild sida? -Ja, höger.

33. Kan du spela poker? -Ja det kan jag.

34. Tycker du om att mysa? -Ja.

35. Är du en beroendemänniska? -Jaa, det är jag.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? -Niklas farbrors fru =)

37. Vill du ha barn? -Ja.

38. Kan du några andra språk än svenska? -Engelska och rövarspråket ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans? -Nope.

40. Föredrar du havet eller en pool? -jaa du, havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? -"Utflykter" =)

42. Äger du dyra smycken? -Nää. Eller jag tycker det är dyrt, men inte i 10.000 kronors klassen.

43. Har du någon gång testat narkotika? -Nej.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? -En cigarett.

45. Vem är den roligaste människan du känner? -Seven, lovert, jag själv och mamma.

46. Välj ett ärr på din kropp? -Efter blindtarmen.

47. Vad har du för ringsignal? -Nån för inställd.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? -Ja, en t-shirt.

49. Flirtar du mycket? -Inte längre.

50. Var togs din profilbild för din blogg? -På mammas balkong!

51.Kan du byta olja på bilen? -Ööh... nä.

52. Har du fått fortkörningsböter? -Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste? - "Box 21" Igen =)

54. Läser du dagstidningen? -Ja, det händer.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? -Ja, vecko revyn.

56. Dansar du i bilen? -Näe..

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? -Mix Megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - en teckning av en pinuppa! =)

59. När var du i kyrkan senast? -12 juni,på Gudruns begravning.

 
 
Ingen bild

Fillebong

24 juli 2009 00:47

Motte Moa! Du måste ha en mörkare text på din blogg,jag får epelepsi! Jag ser inge : ((

 
sara

sara

18 augusti 2009 16:34

Heey Moowaaa!!! Blogga mera vettja!! Btw jag länkar från min till din, så du vet.

http://www.lovewillkeepusalive.bloggproffs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 7 oktober 2009 18:26

Jag ska börja skärpa mig nu när jag har fått en dator av min man. Blogga oftare och så! =) Just nu är allt kaos. Vi är mitt uppe i en flytt, dåligt med pengar, mitt huvud håller på att sprängas, allt detta samtidigt som jag och mina syskon ska begrav...

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: MoaHur gammal är du ?: 21 på torsdag.När är du född?: 1988Har du några syskon?: Japp. 3 st.Hur gammal är den äldsta? 30.Vad har du för husdjur?: En hund.Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.Har du någon bästa kompis?: Jaa =)Vil...

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: MoaHur gammal är du ?: 21 på torsdag.När är du född?: 1988Har du några syskon?: Japp. 3 st.Hur gammal är den äldsta? 30.Vad har du för husdjur?: En hund.Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.Har du någon bästa kompis?: Jaa =)Vil...

Av Moa - 30 juni 2009 13:17

Är så jävla less på allt! Tjaffs med pms-älskling, att bo i skinnsberg, att vara as fattig, ALLT! Ska leta lägenhet i morgon. I nora. Ska bli så jävla skönt att komma bort härifrån! Ååh!! Och i dag fyller min egen ida år. 23 bast =) Jävla kärring ;) ...

Av Moa - 18 juni 2009 15:38

                                Jaha, nu ska jag försöka blogga lite igen! =) Har vart så dött på den fronten, så jag tänkte att jag skulle skapa en helt ny, då kanske det blir lite fart! Just nu sitter jag hos mamma och väntar på Ari och Ricky. Dom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards