Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Torsdag och spöregn!

Av Moa - 18 juni 2009 15:38

                                Jaha, nu ska jag försöka blogga lite igen! =) Har vart så dött på den fronten, så jag tänkte att jag skulle skapa en helt ny, då kanske det blir lite fart! Just nu sitter jag hos mamma och väntar på Ari och Ricky. Dom är på väg från örebro. Ska bli kul att R kommer, var ju ett tag sen! Annars gör jag inte mycket. Saknar min kära vän Ida, som beslöt sig för att flytta till norrland! (nödvändigt gjort av henne... NÄÄ!) Inget är som det ska utan henne.. Ååh.. Har nyss vart hos syrran oxå. Lilla Albin for omkring som en skållad råtta, precis som vanligt ;) Han har blivit så jävla stor, det är sjukt hur fort tiden går! Har passat på och fixat lite hemma idag, (sista dagen som barnlediga) diskat, tvättat, vikt in grabbarnas kläder (det mesta i allafall) och röjt. Är ju fortfarande lite smått rörigt efter flytten. Drygt! Men men, det ordnar väl upp sig, så småning om! Önskar att man orkade ta tag i saker och ting, typ löpa ner med den skit som ska ner i källaren.. Men jag är så jävla slut hela tiden.. Fattar inte vad det är för fel! Måste kanske ringa farbror doktorn snart.. Nä, nu ska jag ta en rök, sen lägga mig på soffan en stund kanske? Puss å adjö                     




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 7 oktober 2009 18:26

Jag ska börja skärpa mig nu när jag har fått en dator av min man. Blogga oftare och så! =) Just nu är allt kaos. Vi är mitt uppe i en flytt, dåligt med pengar, mitt huvud håller på att sprängas, allt detta samtidigt som jag och mina syskon ska begrav...

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: MoaHur gammal är du ?: 21 på torsdag.När är du född?: 1988Har du några syskon?: Japp. 3 st.Hur gammal är den äldsta? 30.Vad har du för husdjur?: En hund.Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.Har du någon bästa kompis?: Jaa =)Vil...

Av Moa - 20 september 2009 17:40

Vad heter du ?: MoaHur gammal är du ?: 21 på torsdag.När är du född?: 1988Har du några syskon?: Japp. 3 st.Hur gammal är den äldsta? 30.Vad har du för husdjur?: En hund.Vad gör du oftast vid datorn?: Glor omkring.Har du någon bästa kompis?: Jaa =)Vil...

Av Moa - 20 juli 2009 16:58

1. Hur gammal är du om fem år? -Fyller 26 =)2. Vem var den sista du träffade? -Tjacken. 3. Hur lång är du? -1,73m. 4. Vilken är den senaste film du sett? -Minns inte vad den heter.. Nån gangster film =) 5. Vem ringde du senast? -Soffi. 6. Hur löd dit...

Av Moa - 30 juni 2009 13:17

Är så jävla less på allt! Tjaffs med pms-älskling, att bo i skinnsberg, att vara as fattig, ALLT! Ska leta lägenhet i morgon. I nora. Ska bli så jävla skönt att komma bort härifrån! Ååh!! Och i dag fyller min egen ida år. 23 bast =) Jävla kärring ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards